2011. november 26., szombat

Tejfölös torma

Nagyon szeretem a tormát, és ebben az időszakban épp a szezonja van. Régebb télire is tettem el, de egy ideje inkább a hűtő zöldségtartójában tárolom zacskóba kötözve, mert úgy is nagyon jól eláll, és felhasználáskor mindig annyit veszek ki belőle, amennyire épp szükség van. Most máj, cékla és sütőtök mellé készült tejfölösen, isteni lett. 

Hozzávalók: 1 evőkanálnyi reszelt torma, 1 evőkanálnyi reszelt alma, 1 dl tejföl, fél kiskanál mustár, pici só, citromlé. 

Elkészítése: A reszelt tormát összekeverjük a reszelt almával enyhén sózzuk, hozzáadjuk a mustárt és lazán beleforgatjuk a tejfölbe. Végül citromlével ízlés szerint savanyítjuk. Rántott húsok és zöldségek mellé tálaljuk.

Jó fakanálforgatást!

3 megjegyzés:

Seafalcon írta...

Ez finom, eltettem! Jól jön majd...

Roza írta...

Nekem is tetszik, én is viszem:)

Alíz írta...

Seafalcon és Róza: örülök, hogy tetszik. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails